فلســــفه ی بیمار

فلســــفه ی بیمار

این چیز ها مهم نیست ...

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1


I Am You

 

عقلتون به چشمتونه و چیزایی که میشنوید !!!!

 

عقل ندارید که !!! دسته ی خره !!!

 

آره من بنگیم ... کراکم مصرف میکنم ... تزریقیم هستم

خیلیم آدم داغونیم !!!

 

معتاد حشری مفسد دروغگوی لات اوباش لاشی کثافت !!!

 

 

اینکه چیزی نیس تازه به مموتیم رای دادم ...

 

 هرچی دوست دارین روم اسم بذارین

 

 

ولی کل همتون که پشت من ×× شر میگینو در موردم قضاوت میکنیدو رو هم بذارن

 

 

نمیتونید به درجه ی تخم چپ بنده ام برسید !!

 

 

گفتم که بدونید هیچ احساسی بهتون ندارم به جز تنفر !!

 

و من آدمایی که ازشون متنفرمو دایورت میکنم به پشمم

هرچی دلتون میخواد فکر کنید !

شما آدم بشو نیستید !

مغزاتونم کار نمیکنه !

من کار خودمو میکنم به شمام ربطی نداره !



نظرات شما عزیزان:

Bah Ar
ساعت19:19---9 آبان 1391
Be to nemikhOran in haSoOdaYe Bikar پاسخ: :) mer30 bahaaarr

آشنای پنهان
ساعت22:26---7 آبان 1391
نمی شه آدم به خودش مطمئن باشه.
هر انسانی با هر عقیده و فکری محترمه.
تو فکر می کنی اونی که نسبت به تو دید منفی داره و اینارو بهت می گه بی عقله. اشتباه می کنه اما از کجا می دونی تو اونی نیستی که نمی فهمی؟
در کل به هیچ چیزی نمی شه مطمئن بود. مخصوصا به خودت.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهیار تاريخ: یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

خسته از دنیای تکراری ... به دنبال ماورا !!! تفکر در مورد دنیای تکراری وقتی در ماورا به سر میبریم...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to villain.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com